Month: March 2017

10 Najlepszych Miejsc Na Wakacje W Działania Aplikacji

Czy jesteś na plaży, w górach lub w mieście, pobranie aplikacji, jak przygotować swój bagaż. Środki ostrożności, które mogą sprawić nam wiele usług na miejscu wypoczynku.

Tłumacz lekTłumacz lek

Konwersja leki może znaleźć odpowiednik swojego leku w ponad 200 krajach . Stracił, zapomniał … aby być krótkie leczenia farmakologicznego (leki, zwykle używane podczas), gdy jesteś na wakacjach za granicą może być problematyczne, zwłaszcza jeśli znasz francuski nazwa handlowa.

Przekonwertować Leki Za Darmo. Za darmo na iOS i Android

Wirtualny ratownik

A jeśli latem można rozkoszować się bliskością do morza lub basen dla okiełznania środowisku wodnym? Łatwo pływać koncentruje się na niezawodności i łatwości w wodę na kąpiel zarządzania. Zabawy, ćwiczenia i filmy z pięciu wniosków towarzyszyć ci krok po kroku.

Łatwo pływać. Zastosowanie 2.99 euro, na iOS i Android

Instrukcji do wyjścia pokryte

Głupi skrót do wyszukiwania prezerwatywy. Bo AIDS i choroby przenoszone drogą płciową nigdy nie biorą urlop, to praktyczne i bardzo przydatna aplikacja pokazuje geolokalizację miejsca, aby kupić prezerwatywy, ale i centra badań przesiewowych. Towarzyszy mu instrukcje i praktyczne wskazówki (co zrobić w przypadku awarii itp.).

 Za darmo na iOS i Android

Pyłku szczyt alert

Alergii na pyłki wpłynąć we Francji 20% dzieci w wieku powyżej 9 lat i 30% dorosłych. Cierpisz na treex alergią na pyłki, ale poznajesz tych, którzy stoją u początków powstawania reakcji alergicznej na twoje miejsce na wakacje lub w czasie swoich spacerów? ArbrallergiK pomoże. Zaprojektowany z Krajowej sieci monitoringu Aérobiologique.

ArbrallergiK. Za darmo na iOS i Android

Skanowania do monitorowania twojej skóry

Większość nowotworów skóry nie zauważony przez samego człowieka. Tak w domu, ze swoim laptopem i dlaczego nie na plaży, można “przeskanować” swoje ciało od stóp do głowy. Dla każdego obszaru ciała, można samodzielnie badać poprzez fotografowania są wstępnie mapy topograficznej fotografowania terenu. Aplikacja został zaprojektowany z lekarzami z Gustawa-Russi Instytut (Villejuif).

 Za darmo na iOS i Android

Licznik kaloriiLicznik kalorii

Aperitif, kolacja z przyjaciółmi … aby radość w święta jest dozwolona. Pod warunkiem, że można z niego korzystać bez uszczerbku dla diety wysiłki roku. KcalMe, licznik kalorii, czujnik w postaci swojego awatara, który wypełnia za swoje codziennie zużycie. Aby docenić to, co jest w swój talerz, 8000 produkty prezentowane w 3D. Aplikacja realizowane francuski dietetyk, lekarze, zabawny (uzależnia!) I tym bardziej nie moja wina.

KcalMe. Za darmo na iOS (wersja Premium za 2.99 euro)

Trener, aby rzucić palenie

Wypoczynek, z dala od zgiełku, pracy i życiu codziennym, może być dobry czas, aby spróbować rzucić, lub przynajmniej poważnie o tym pomyśleć. Narzędzie iCoach jest częścią kampanii “eks-palacze, nic nie powstrzyma ich”, zainicjowanego przez komisję europejską. Aplikacja jest krok po kroku instrukcje отъему pomocy, codzienne porady, wskazówki, z uwzględnieniem ocen i nawet przycisk napadowy, aby przezwyciężyć najtrudniejsze chwile.

Exsmokers iCoach. Za darmo na iOS i Android

Lekarza w pobliżu

Ubezpieczenie zdrowotne katalogu jest już dostępna na smartfony. 70 specjalności medycznych lub pracowników służby zdrowia, w tym aptek, które są wymienione. Wyszukiwanie może odbywać się z miejsca, specjalności, rozkład i ceny. Wszystko, co musisz zrobić, to umówić się na wizytę “Kliknij, aby połączyć” funkcja. Aplikacja może znaleźć pogotowie z skrótu na ekranie głównym.

Katalog Amelia zdrowie. Za darmo na iOS i Android

Przynieść ulgęPrzynieść ulgę

W wakacje lub na co dzień, to zawsze warto wiedzieć, jak reagować, kiedy człowiek się rozpada, ofiarą nagłej śmierci. Aplikacja sygnały najbliższy defibrylator, w tym za granicą, i pomaga wykonywać gesty, które oszczędzają bez paniki. “Dobrym rozwiązaniem Samarytanin” (z Shamu) powiadamiania kogokolwiek szkolenia w udzielaniu pierwszej pomocy gestów w okolicy ktoś cierpi z powodu zawałów serca.

Pozostać Przy Życiu. Za darmo na iOS i Android

5 pomysłów na alergie i katar sienny

Nos ucieka, oczy, łzy, kichania, sezon alergii na pyłki wrócić ze swoją część niedogodności. Skupić uwagę na pewne nieporozumienia.

Jeden z czterech francuzów cierpi na alergiczny nieżyt nosa . Na pochodzenie tej patologii, to organizm, który rozpoczyna się w obecności obcych substancji lub substancji, który jest wrażliwy. Profesor Alain Didier, alergolog, podsumowuje naszej wiedzy.

Katar sienny, on nigdy nikogo nie zabiłKatar sienny, on nigdy nikogo nie zabił

Zgadza się, ale to handicap

Zmęczenie, trudności z zasypianiem, utrata węchu, ból głowy, to choroba zmienia życie codzienne. Na 33,7% pacjentów, którzy cierpią z powodu alergicznego nieżytu nosa, pogarsza się jakość snu, 46% z nich czuje się zmęczony. Okres pyłek jest również zgodny egzaminy, a nie tylko być na szczycie swojego wystąpienia, tak jak alergia przeszkadza w uczeniu się.

Podczas szczytów zanieczyszczenia, jesteśmy bardziej wrażliwe

Prawda

Teraz już udowodnione, zanieczyszczenie pogarsza alergii na pyłki. “Cząstki zanieczyszczenia dzielą się na pyłek, który produkuje ponad substancji uczulających” – mówi profesor Didier. I te drobne cząstki pyłku łatwo popaść w nasze płuca. W АНСА wykazały również, że u wrażliwych podmiotów zanieczyszczających powietrze podkreśli podrażnienie błon śluzowych lub obniżenie progu reaktywności oskrzeli. W wyniku reakcji alergicznej na niskie stężenia pyłku.

W przypadku alergii na roztocza, zakłopotanie cały rok w ten W przypadku alergii na roztocza, zakłopotanie cały rok w ten sam sposóbsam sposób

Fałszywe

Jest mniej roztoczy, gdy pogoda jest sucha. Jesienią lub wiosną, w przypadku obfitych opadów, alergia na roztocza jest w pełnym rozkwicie, a w lecie lub w okresie zimnej i suchej zimy, osoby z alergią mogą mieć pewne wytchnienie. “W rzeczywistości, niektóre z alergią na roztocza myślę, że mają alergię na pyłki, bo ich alergii zapisuje zaostrzenia się na wiosnę” – zauważa profesor Alain Didier, -alergologa.

Oko, które płyną częściej w alergii na pyłki, niż jeden клещам

Prawda

“Objawowy profilu to nie to samo” – zauważa profesor Philip Devillier, farmakolog. Objawy oko : oczy, który płacze, obrzęk powiek … częściej z pyłkiem z internetowych. To też zależy od wieku. Dzieci również cierpią bardziej kłopotliwe niż dorośli.

Kortykosteroidy są najlepszym rozwiązaniemKortykosteroidy są najlepszym rozwiązaniem

Fałsz

długie, alergiczny nieżyt nosa leczone za pomocą iniekcji kortykosteroidów w leniwy sposób. Procedury te były poważne konsekwencje metaboliczne. Dlatego zostały one zastąpione przez inne leki: doustne leki przeciwhistaminowe, donosowe leki przeciwhistaminowe, intranasal glikokortykosteroidy … 62% pacjentów z umiarkowaną i ciężką postać, należy połączyć kilka metod leczenia, aby być zwolniony. Na przykład, kombinacja lek przeciwhistaminowy i wydzieliny z nosa.

Dynamicznej Jazdy: Skuteczne Strategie

Aby zrobić pauzę, zrobić prawdziwy doping, kierowcy się zmieniają … strategie, które działają, nie zdziwiłbym się, zasypianie.

Lato to okres urlopów. To i długich podróży samochodem. Mi przebiec obok, zmęczenie narasta, czujność spada, oczy dziobać, wiek ci ciężko, blisko … te fazy mikro-sen trwa od 1 do 4 sekund, ale obrażenia mogą być istotne przy 130 km / h na autostradzie. Jest to zjawisko o wiele częściej, niż się wydaje: jeden kierowca w cztery już czułem, jak gdyby on zasnął za kierownicą (Europejski Barometr odpowiedzialnej jazdy).

Dobry przerwaDobry przerwa

Nic nie służy, aby walczyć. Jeśli czujesz pierwsze oznaki senności (mrowienie oczu, sztywność karku, problemy z koncentracją), nie trzeba otwierać okno, słuchać muzyki głośniej lub gorzej, zadzwoń. Wręcz przeciwnie, może огорошить kierowcy. Jedynym wyjściem jest się zatrzymać i przespać. Idealnym będzie nawet więcej niż 15 do 20 minut, zaleca się tradycyjnie.

Według nowego badania Zelandia, potrzeba co najmniej od 40 do 60 minut snu, aby odzyskać wszystkie swoje umiejętności. Radykał. Pod warunkiem, że wiesz, że jesteś senny, bo przejście od snu do snu występuje zwykle nagle. Myślę, że przerwa jest niezbędny, nawet jeśli jesteś daleko od celu, bo w końcu kursu, cztery razy więcej wypadków.

I przed wyjazdem, pobierz aplikacje roll obudził Vinci Autoroutes. Do dyspozycji, między innymi, program софрология, która pozwala towarzyszyć do snu w czasie przerwy lub przynajmniej odpocząć.

Kofeiny i rozciąganie

Wielokrotnie iść za tą radą w czasie Wielkiego odstępstwa w urlopie Мэйхаонофутэ Żubr: przerwa na kawę co dwie godziny. Kofeina zwiększa czujność. Według innego badania, tym razem w Australii, to doprowadzi do zmniejszenia ryzyka wypadków na dalekie odległości w 63%. I jeśli nie lubisz kawy, zamówić herbatę, coca lub guarana. Wszystkie napoje z kofeiną rade. Uważaj, bo efekt nie raz, a to nie potrwa długo. Jak za 20 minut do pierwszego efektu, najlepiej, należy wziąć mały czarny, łańcuch z “parking drzemki”.

Budzimy się bardziej strome i spowodowane przez efekt kofeiny. To jest czas, aby zrobić kilka ruchów: poruszają się ramiona, wyciągając szyję. Zaleca się również dobrze nawilżają. Niektóre odcinki trasy nawet dostarczyć odpowiednich miejsc z placem zabaw dla dzieci, podczas gdy kierowca może odpocząć w drzemkę przestrzeni.

Niebieskie światło tak skutecznie, jak kawaNiebieskie światło tak skutecznie, jak kawa

W końcu, jeśli podróżujesz w nocy, to dlaczego nie zostawić GPS jest włączony? НЦНИ oficery śledczy zakładają, z prawdziwych egzaminów na prawo jazdy, że ciągłe promieniowanie niebieskie światło (led) podczas jazdy był tak skuteczny, jak dwie filiżanki kawy dwie godziny, aby poprawić układ kierowniczy nocny czujności. Opis: niebieskie światło pobudza komórki siatkówki związane z częściami mózgu, które kontrolują czuwania.

Spokojną podróż, przygotowuje się

Ale, idealnie, aby oprzeć się senności w dniach wielkiego odstępstwa, nadal spał w ciągu 7 godzin, przed podjęciem drogę i wiedząc, że zatrzymać lub wyślij kierownica po dwóch lub trzech godzinach jazdy . Kierowca, który jedzie po drodze, mając spali mniej niż pięć godzin dziennie przed jego wyjazdem samochodem w trzy razy bardziej prawdopodobne, aby dostać się do wypadku, niż kierowca odpoczywał. Wreszcie, 85% wypadków spowodowanych przez senność zdarzają się między 1 pm 3 pm w ciągu dnia, a między 2 i 3 pm na noc. Pomnóż przerwy w tamtych czasach. Uważaj też na niektórych leków. Oznaczone piktogramem, oni ponoszą ryzyko do jazdy. Sprawdzić wkładkę.

Podczas testowania twojej śliny, zanim pójdziesz?Podczas testowania twojej śliny, zanim pójdziesz?

Francuscy naukowcy eksperymentują z metodą oceny stanu zmęczenia człowieka przez ślinę. Naukowcy z centrum sen i czujność hotel-Dieu w Paryżu uważają, że mogą izolować biomarkerów w ślinie, co odpowiada intensywnej zmęczenia. To pozwoli stworzyć badanie przesiewowe do oceny swojego zdrowia zanim usiadł za kierownicą.