Dynamicznej Jazdy: Skuteczne Strategie

Aby zrobić pauzę, zrobić prawdziwy doping, kierowcy się zmieniają … strategie, które działają, nie zdziwiłbym się, zasypianie.

Lato to okres urlopów. To i długich podróży samochodem. Mi przebiec obok, zmęczenie narasta, czujność spada, oczy dziobać, wiek ci ciężko, blisko … te fazy mikro-sen trwa od 1 do 4 sekund, ale obrażenia mogą być istotne przy 130 km / h na autostradzie. Jest to zjawisko o wiele częściej, niż się wydaje: jeden kierowca w cztery już czułem, jak gdyby on zasnął za kierownicą (Europejski Barometr odpowiedzialnej jazdy).

Dobry przerwaDobry przerwa

Nic nie służy, aby walczyć. Jeśli czujesz pierwsze oznaki senności (mrowienie oczu, sztywność karku, problemy z koncentracją), nie trzeba otwierać okno, słuchać muzyki głośniej lub gorzej, zadzwoń. Wręcz przeciwnie, może огорошить kierowcy. Jedynym wyjściem jest się zatrzymać i przespać. Idealnym będzie nawet więcej niż 15 do 20 minut, zaleca się tradycyjnie.

Według nowego badania Zelandia, potrzeba co najmniej od 40 do 60 minut snu, aby odzyskać wszystkie swoje umiejętności. Radykał. Pod warunkiem, że wiesz, że jesteś senny, bo przejście od snu do snu występuje zwykle nagle. Myślę, że przerwa jest niezbędny, nawet jeśli jesteś daleko od celu, bo w końcu kursu, cztery razy więcej wypadków.

I przed wyjazdem, pobierz aplikacje roll obudził Vinci Autoroutes. Do dyspozycji, między innymi, program софрология, która pozwala towarzyszyć do snu w czasie przerwy lub przynajmniej odpocząć.

Kofeiny i rozciąganie

Wielokrotnie iść za tą radą w czasie Wielkiego odstępstwa w urlopie Мэйхаонофутэ Żubr: przerwa na kawę co dwie godziny. Kofeina zwiększa czujność. Według innego badania, tym razem w Australii, to doprowadzi do zmniejszenia ryzyka wypadków na dalekie odległości w 63%. I jeśli nie lubisz kawy, zamówić herbatę, coca lub guarana. Wszystkie napoje z kofeiną rade. Uważaj, bo efekt nie raz, a to nie potrwa długo. Jak za 20 minut do pierwszego efektu, najlepiej, należy wziąć mały czarny, łańcuch z “parking drzemki”.

Budzimy się bardziej strome i spowodowane przez efekt kofeiny. To jest czas, aby zrobić kilka ruchów: poruszają się ramiona, wyciągając szyję. Zaleca się również dobrze nawilżają. Niektóre odcinki trasy nawet dostarczyć odpowiednich miejsc z placem zabaw dla dzieci, podczas gdy kierowca może odpocząć w drzemkę przestrzeni.

Niebieskie światło tak skutecznie, jak kawaNiebieskie światło tak skutecznie, jak kawa

W końcu, jeśli podróżujesz w nocy, to dlaczego nie zostawić GPS jest włączony? НЦНИ oficery śledczy zakładają, z prawdziwych egzaminów na prawo jazdy, że ciągłe promieniowanie niebieskie światło (led) podczas jazdy był tak skuteczny, jak dwie filiżanki kawy dwie godziny, aby poprawić układ kierowniczy nocny czujności. Opis: niebieskie światło pobudza komórki siatkówki związane z częściami mózgu, które kontrolują czuwania.

Spokojną podróż, przygotowuje się

Ale, idealnie, aby oprzeć się senności w dniach wielkiego odstępstwa, nadal spał w ciągu 7 godzin, przed podjęciem drogę i wiedząc, że zatrzymać lub wyślij kierownica po dwóch lub trzech godzinach jazdy . Kierowca, który jedzie po drodze, mając spali mniej niż pięć godzin dziennie przed jego wyjazdem samochodem w trzy razy bardziej prawdopodobne, aby dostać się do wypadku, niż kierowca odpoczywał. Wreszcie, 85% wypadków spowodowanych przez senność zdarzają się między 1 pm 3 pm w ciągu dnia, a między 2 i 3 pm na noc. Pomnóż przerwy w tamtych czasach. Uważaj też na niektórych leków. Oznaczone piktogramem, oni ponoszą ryzyko do jazdy. Sprawdzić wkładkę.

Podczas testowania twojej śliny, zanim pójdziesz?Podczas testowania twojej śliny, zanim pójdziesz?

Francuscy naukowcy eksperymentują z metodą oceny stanu zmęczenia człowieka przez ślinę. Naukowcy z centrum sen i czujność hotel-Dieu w Paryżu uważają, że mogą izolować biomarkerów w ślinie, co odpowiada intensywnej zmęczenia. To pozwoli stworzyć badanie przesiewowe do oceny swojego zdrowia zanim usiadł za kierownicą.

0 comments:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *